2013/08/14

MY HOLIDAYS

Hej! Nareszcie mogę napisać posta po bardzo długiej przerwie. Teraz, gdy nareszcie mogę to zrobić postaram się streścić Wam, co robiłam podczas mojej nieobecności i podać osoby nominowane przeze mnie do LBA oraz pytania. Zacznę od Bułgarii. Było tam naprawdę świetnie. Pogoda, jak drut- słońce i parę chmurek na niebie, niestety z małym przerywnikiem na deszcz. Bardzo klimatycznie. Poznałam trochę kulturę bułgarską oraz wspaniałych ludzi z całego świata, jednak najwięcej z Niemiec Spędziłam mój czas z rodziną i znajomymi na basenie, plaży, mieście, wycieczkach, występach i wiele, wiele innych :) Po dwóch tygodniach spędzonych w tym cieplutkim kraju wróciłam do Warszawy, by szybko wyprać, przepakować rzeczy i dopakować się na obóz :) Ach, obóz, było genialnie! Chyba mój najlepszy w życiu :D Spędziłam czas ze wspaniałymi ludźmi, przeżyłam niesamowite przygody, wcale się nie nudziłam. Codziennie mieliśmy wyczerpujące treningi karate, przeróżne zajęcia, konkursy, quady, paintball, czasem basen, wyjścia na plażę, do stadniny, do miasta i pod wieczór trochę czasu wolnego ;) Mieliśmy też "Mam Talent" i wygrałam pierwsze miejsce ;) Śpiewałam piosenkę Lenki "The Show". Wygrałam też nagrodę publiczności za najgłośniejsze oklaski po występie. Aha i byłam drugą Miss obozu :p Będę bardzo tęskniła za niektórymi osobami i za całym obozem. Kiedy wyjeżdżałam miałam doła, pomimo tego, że jednak trochę tęskniłam za domem ;3 W przedostatnim dniu jeszcze popsuł mi się mój Samsung Galaxy Mini 2, a tak dobrze się sprawował, musiałam go dzisiaj oddać do naprawy, nie mam go nawet roku, bo dostałam go na Święta. Właśnie przez całkowicie zaplanowany czas, tak długo nie napisałam posta. Teraz czas przejść do Liebster Blog Award. Nominowałam następujące blogi:


Oto moje pytania:
1.Jak długo prowadzisz bloga?
2.Na jakich stronach szukasz natchnienia do tematu dla posta?
3.O czym najczęściej piszesz na blogu?
4.Jak często dodajesz nowe posty?
5.Jakie jest Twoje hobby?
6.Jaki rodzaj butów podoba Ci się najbardziej?
7.Czy miałaś kiedyś taki moment, gdy chciałaś usunąć swojego bloga?
8.Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
9.Gdzie chciałbyś zamieszkać w przyszłości?
10.W odległe miejsca wolisz jeździć autokarem, czy latać samolotem?
11. Czy podoba Ci się LBA?

To by było na tyle! Pozdrawiam Was serdecznie i...do napisania!

                                             

7 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć tak fajnie spędzanych wakacji (:
    Gratuluję wygranych na obozie !

    Jeśli znajdziesz czas to wpadnij i skomentuj:

    be-yourself-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. good :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej w ''Mam Talent''
    http://cciekawostki.blogspot.com/
    http://szkrobcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!! :D

    Obserwuję liczę na to samo!
    http://andziawes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. POMOŻECIE
    staram się o sponsorowanie przez firmę Sheinside pomożecie wchodźcie w linki LUB W BANER PO LEWEJ
    SUPER POST
    http://muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odp :)

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam - jeśli się spodoba , to będzie mi miło jak zaobserwujesz;)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Kod zniżkowy do sklepu Born Pretty na cały dział Hair&Salon Decoration oraz Jewelry&Accessories: NGAT10

* Odwiedzam blogi każdego obserwującego i komentującego, następnie odwdzięczam się tym samym.
* Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
* Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za nominacje.:)
* Każdy komentarz daje mi dużo radości.

.widget img {border:none !important;}