2013/07/11

BUŁGARIA I LIEBSTER BLOG AWARD

Hej! Bardzo dawno się nie odzywałam, ponieważ byłam u babci i prawie cały czas spędzałam z przyjaciółmi na dworze. Było naprawdę wspaniale! Mnóstwo śmiechu, przygód i super atmosfera, nawet nie chciałam z stamtąd odjeżdżać, mało tego, moi przyjaciele prawie nie chcieli mnie puścić :) Musiałam wczoraj wrócić, ponieważ jutro o 3:00 w nocy lecę do Bułgarii! Już wszystko mam spakowane i nie mogę się doczekać. Lecę na 2 tygodnie  z rodzicami, ciocią, wujkiem i bratem ciotecznym. Dzisiaj nie będę miała nawet okazji żeby pospać, no chyba, że  chwilkę przed wyjazdem i  w samolocie. W związku z tym wyjazdem najprawdopodobniej przez długi czas znowu na moim blogu nie pojawi się nowy post... Teraz przyszedł czas na Liebster Blog Award! Zostałam nominowana to tego przedsięwzięcia przez Natalię z tego bloga KLIK!, za co jej bardzo dziękuję!
 Odpowiedzi na pytania Natalii:
1. Co zainspirowało Cię do stworzenia/ założenia bloga ?
Do założenia mojego bloga zainspirowało mnie czytanie innych blogów. Zaciekawiło mnie to, więc postanowiłam spróbować :)
2. Jak długo prowadzisz bloga ?
Bloga prowadzę od marca tego roku.
3. Co cieszy Cię najbardziej : komentarze, licznik odwiedzin czy obserwatorzy ?
Najbardziej cieszą mnie obserwatorzy, ponieważ im więcej obserwatorów, tym więcej odwiedzin, im więcej odwiedzin, tym więcej komentarzy.
4. Jaki jest Twój styl ubioru?
Trudno powiedzieć, raczej modny i wygodny, ale często noszę dosyć niewygodne buty, jak balerinki i zdarzają się jakieś niewygodne, ale ładne ciuszki. Czasem warto się pomęczyć .Mój styl jest raczej młodzieżowy :)
5. Ulubiony blog ?
Lucy <3 KLIK!
6. Co robisz w wolnych chwilach ?
W wolnych chwilach śpiewam, gram na gitarze, rysuję, piszę, blogguję, spędzam czas z rodziną i przyjaciółmi :)
7. Jakie masz plany na przyszłość ?
Mam naprawdę dużo możliwości i wiele dróg, którymi mogę pójść, na pewno moim hobby zawsze będzie  śpiew,  jakieś koncerty i konkursy, co do zawodu, o tym może w jakimś poście, bo dużo możliwości i dużo do pisania, ale wstępnie mogę powiedzieć, że jedną drogą jest dziennikarstwo.
8. Masz prawdziwą przyjaciółkę, której mówisz wszystko ?
Tak :)
9. Ulubiony kolor ?
Folet.
10. Co chciałabyś w sobie zmienić ?
Tak naprawdę, to chyba nic :)
11. Myślisz, że LBA jest przydatne czy raczej zbędne ?
Według mnie, przydatne, bo promuje blogi "świeżych" blogerów :p


To na dzisiaj tyle i..do napisania! Wspaniałych wakacji ;)
                                  

4 komentarze:

  1. No to życzę miłego pobytu w Bułgarii i gratuluję nominacji !
    just--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłego pobytu w Bułgarii :)
    Zazdroszczę, ja miałem jechać do Włoch, ale plany się rozpadły...
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. NIgdy nie byłam w Bulgarii, no, ale życzę Tobie udanego wyjazdu!:)

    pola-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu . ! W Bułgarii jest ślicznie . :)
    weerooniikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Kod zniżkowy do sklepu Born Pretty na cały dział Hair&Salon Decoration oraz Jewelry&Accessories: NGAT10

* Odwiedzam blogi każdego obserwującego i komentującego, następnie odwdzięczam się tym samym.
* Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
* Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za nominacje.:)
* Każdy komentarz daje mi dużo radości.

.widget img {border:none !important;}