2014/08/11

WSPOMNIENIA Z WYJAZDÓW

Hej! Tak długo tutaj nie pisałam...Zaraz wyjaśnię dlaczego. Po pierwsze, ciągle nie ma mnie w domu, po drugie, chciałam napisać posta i od razu dodać zdjęcia z Teneryfy, jednak zostawiłam moją lustrzankę w Warszawie i nie zgrałam zdjęć na laptopa :( Postanowiłam, że mimo to, napiszę kolejnego posta, a zdjęcia z Teneryfy dodam od razu po powrocie do Warszawy. Co działo się u mnie? Na początku wakacji pojechałam na obóz karate na Mazury. Był to chyba najlepszy obóz na jakim byłam! Wspaniali ludzie, dobra zabawa i co najważniejsze...zdałam na zielony pas! Niestety w środku obozu przytrafiła mi się niemiła niespodzianka, złamałam mały palec u stopy( nie mam gipsu, ponieważ na palce u stopy przeważnie się go nie zakłada).  Kulałam oraz byłam zwolniona z treningów.  Mimo trudności, udało mi się nauczyć całej techniki potrzebnej do egzaminu ( na egzaminie byłam zwolniona z walk). Następnie czekał mnie wylot na Teneryfę( o pobycie więcej opowiem w innym poście), na której spędziłam wspaniałe dwa tygodnie. Lot trwał aż 6 godzin!  Poznałam tam wielu fajnych ludzi oraz naprawdę bardzo odpoczęłam i dużo zwiedziłam. Niestety każda wycieczka wiązała się z przejazdem po bardzo krętych dróżkach, a wtedy moja choroba lokomocyjna zaczynała się odzywać. Krajobrazy były przepiękne. Tropikalna roślinność, cudowny ocean, wulkany, ogółem- raj na Ziemi.  Po dwóch tygodniach z bólem wróciłam do Polski. Obecnie jestem u babci, gdzie zostaję prawie do końca Sierpnia :D Zostały mi jeszcze 3 tygodnie wakacji, które mam zamiar wykorzystać, jak najlepiej! 
A Wam, jak mijają wakacje? ;)

13 komentarzy:

  1. Zgadzam się na obserwację- ja już. Mam nadzieję, że dotrzymasz słowa ^^

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! + śliczne sukienki!;* może w następnym poście opiszesz swoje ulubione blogerki/blogerów?

    jugii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wakacje mijają nudno i powolutku ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :*
    Pytałaś o obserwację ja już obserwuję :* a teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wakacje mijają bardzo ciekawie i szkoda, że już się niedługo kończą. ;(

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, zazdroszczę takich wakacji ;) Z Twojego opisu już można sobie wyobrazić jak pięknie tam jest. Czekam na zdjęcia! :)

    http://claudias-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiało być niesamowicie! Ja też korzystam z tych ostatnich tygodni wakacji jak się da najlepiej! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały post, ^^ Będę wpadac ;)
    Zapraszam do siebie uusi-alku-kinia.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o Karate ! - ja nie miałam okazji
    zazdroszczę widoków , ja byłam nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, i zazdroszczę podróży *,*
    obserwuje ;)
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post wszystko bardzo ładnie opisane szkoda, że tak mało zdjęć dodajesz ogólnie. Zrobiłaś na mnie duże wrażenie masz tu zapięte wszystko na ostatni guzik i to mi się podoba. Ogólne wrażenie oceniam na mocną 5
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym polecieć na Teneryfę! :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie , że wszystko ci się udało. Czekamy na zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Kod zniżkowy do sklepu Born Pretty na cały dział Hair&Salon Decoration oraz Jewelry&Accessories: NGAT10

* Odwiedzam blogi każdego obserwującego i komentującego, następnie odwdzięczam się tym samym.
* Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
* Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za nominacje.:)
* Każdy komentarz daje mi dużo radości.

.widget img {border:none !important;}