2014/06/22

CZAS NA ŚWIEŻYM POWIETRZU

Hej ;) Ze względu na to, że pogoda jest ładna i zbliżają się wakacje, chciałabym poruszyć temat związany z czasem wolnym spędzanym na świeżym powietrzu. Dzisiaj, większość z nas, poświęca swój czas wolny na siedzenie przed komputerem, tabletem, smartfonem. Przyznaję się bez bicia - ja też czasem tak robię. Jest to jednak bardzo szkodliwe dla naszego organizmu. Nie tylko psujemy sobie wzrok, psujemy także swoje zdrowie. Dlatego teraz, podam Wam kilka propozycji na spędzenie wolnego czasu na dworze ;)

-robienie zdjęć
Kiedy pogoda dopisuje, weź aparat i śmigaj na dwór! Poszukaj kilku ciekawych miejsc i rzeczy do sfotografowania.W ten sposób nie tylko rozwiniesz swoje umiejętności, ale także spędzisz zdrowo czas :)

-jazda na rowerze
Jest to genialny sposób na relaks i poprawienie  kondycji. Nie pozwól swojemu rowerowi kurzyć się w piwnicy, zrób sobie małą przejażdżkę!


-jazda na rolkach
Zaproś swoją koleżankę do wspólnej jazdy, razem zawsze raźniej i przyjemniej. Jest to także świetny czas do rozmowy.


-piknik
Zaproś znajomych, przygotuj jedzenie, wybierz malownicze miejsc i ruszaj na piknik!

-music-jogging
Weź odtwarzacz muzyki/telefon, słuchawki, ubierz się w wygodne dresy i idź pobiegać. Chwile z naturą i dobrą muzyką, z pewnością przyprawią Cię o dobry nastrój ;)

Oto moje 5 najlepszych sposobów na aktywne( w przypadku pikniku mniej aktywne) spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Mam nadzieję, że spodobały Wam się. 
Pozdrawiam Was i zachęcam do korzystania z ładnej pogody:)
A Ty, spędzasz czas na świeżym powietrzu?

13 komentarzy:

  1. Świetne sposoby :) W te wakacje postaram się więcej czasu spędzać aktywnie :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię jeździć na rowerze :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham jeździć na rowerze :)


    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa, piknik :) wybrałabym się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na świeżym powietrzu najczęściej czytam książki, biegam oraz robię zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale sposoby na pewno wykorzystam je w wakacje ;)
    Zapraszam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam spędzać czas na dworze. :))
    Tylko niestety pogoda ostatnio coś nie dopisuje. :C
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już teraz Ty. :))
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. staram się spędzać jak najwięcej czasu na dworze ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam z recenzją z najpiękniejszej nocy w moim życiu - koncertu 30 Seconds to Mars!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziele z Toba wiele zainteresowan:D

    Masz ochote na wzajemna obserwacje?:* Daj znac!:*
    Pozdrawiam:)
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam spędzać czas na dworze .To takie relaksujące

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najczęściej jeżdżę rowerem lub na rolkach :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo chetnie bym cie rowniez zaobserwowala ale nie wyswietla mi sie ze Ty to zrobilas :D

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Kod zniżkowy do sklepu Born Pretty na cały dział Hair&Salon Decoration oraz Jewelry&Accessories: NGAT10

* Odwiedzam blogi każdego obserwującego i komentującego, następnie odwdzięczam się tym samym.
* Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
* Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za nominacje.:)
* Każdy komentarz daje mi dużo radości.

.widget img {border:none !important;}