2013/05/22

LITTLE HAUL

Nareszcie jestem po szkole, dzisiaj znowu mamy burzę. Jest pochmurno, ale w miarę ciepło. Jutro jadę na wyjazd z  połową mojej klasy(ten, o którym wspominałam w poprzednim poście) i muszę się dziś spakować. Niestety, jedziemy dopiero po lekcjach, mieliśmy jechać rano, ale zaszły małe komplikacje. Muszę się dzisiaj spakować, mam tego sporo, pomimo, że to tylko 3 dni. Nasze walizki będą czekały na portierni, kiedy będziemy mieli lekcje, a potem dopiero wyjeżdżamy, jutro mam 7 lekcji. Niestety, nie będę mogła napisać w tych dniach posta. Czyli jutro, po jutrze i w sobotę. Wczoraj byłam na zakupach ! Kupiłam parę ciuszków na wyjazd i słodycze. Wszystkie ubrania kupowałam w H&M.Teraz do mody wchodzi koronka, koronkowe spódniczki, sukienki, bluzki, spodenki, a nawet baleriny z koronką.Właśnie w H&M pojawiła się nowa kolekcja i z tej koronkowej mam sukienkę, a resztę ubrań z innych kolekcji. Oprócz sukienki kupiłam także spódniczkę, 4 bluzki i spodenki(wstawiam zdjęcia tych ubrań). Jestem zadowolona z tych zakupów, ale przed wakacjami trzeba jeszcze dokupić parę rzeczy. Jak najszybciej po powrocie postaram się napisać nowego posta.
Lecę,muszę się szykować i jeszcze jadę na zajęcia.




Na zdjęciu nie widać, ale pod koronką ma jasno-turkusowy kolor.


10 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy ;* Ogólnie fajny blog. Będe wpadać i leci obserw.
    Myślę, że się odwdzięczysz , Zapraszam do mnie --> massie-massiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzka w paski i granatowe spodenki ;)
    Fajny blog tak ogólnie :)
    Zapraszam do mnie :
    http://modelka0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciuszki. Osobiście też uwielbiam H&M :) Blog super !
    Chętnie zaobserwuję :>

    Zapraszam :

    be-yourself-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuszki! Śliczna sukienka <3
    Obserwuję na Bloglovin :3

    www.sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne ciuchy ! Ogólnie fajny blog .

    Zapraszam : http://boredomoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuchy,które uważam, że są mega to sukienka, bluzka w czarne paski, spodenki i pierwsza koszulka.
    Zapraszam do mnie http://zapomnienie-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna spódnica w paski <3


    Przy okazji zapraszam na mojego bloga! Liczę, że dodasz się do obserwatorów :))

    Karolcia-and-karolcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam identyczną sukienkę! ^^

    Jak będziesz miała czas, to wpadnij, może Ci się spodoba :)

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow :D Wszystko śliczne. Najbardziej przypadły mi do gustu te szorty i bluzka w paski na krótki rękaw . :D

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Kod zniżkowy do sklepu Born Pretty na cały dział Hair&Salon Decoration oraz Jewelry&Accessories: NGAT10

* Odwiedzam blogi każdego obserwującego i komentującego, następnie odwdzięczam się tym samym.
* Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
* Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za nominacje.:)
* Każdy komentarz daje mi dużo radości.

.widget img {border:none !important;}