2013/05/16

UBRANIA NA LATO

Dzisiaj miło spędziłam czas, na dworze jest gooorąco! W szkole-nic nadzwyczajnego, miałam kartkówkę z chemii. Teraz jest dużo testów, kartkówek i zamieszania z ocenami proponowanymi. Jutro już całe szczęście piątek! Będzie można odpocząć, po pracowitym tygodniu.  Przejdę do tematu posta,  a więc wakacje coraz bliżej, coraz częściej jest ciepło, więc postanowiłam, że muszę się wybrać na jakieś porządne letnie zakupy ! Chciałabym kupić jakieś spódniczki i letnie sukienki. Teraz w wielu sklepach mają na prawdę ładne kolekcje na lato. Oczywiście jeszcze jakieś bluzki na ramiączka i  na krótki rękaw. Może napotkam parę fajnych dodatków? Mam już parę rzeczy na oku, ostatnio jak chodziłam z przyjaciółką po sklepach widziałam parę fajnych ciuszków.  Tak odchodząc od tematu, oglądałyście wczorajszy odcinek "Top model"? , co o nim myślicie?

9 komentarzy:

  1. Fajnie piszesz, ja oglądam zawsze Top model i mieszkam daleko od sklepów, więc nie mam tak łatwo z zakupami. Zapraszam do mnie
    http://zycieodzeradobloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja mam teraz tyle planów na wydawanie pieniędzy! I najgorsze jest to, że ani nie mam tyle kasy, ani nie są to rzeczy typowo letnie (Ramoneska, dżinsy i creppersy). No cóż, będzie trzeba jakoś zagospodarować moje pieniądze... Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet jedną z Top Model znam, Justynę, jest z moich okolic ;).
    masz ładnego bloga :).
    Obserwujemy ? ♥

    visioll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog
    Jak by co zapraszam http://sweetykawaiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, a co do pytania, owszem chcę sobie kupić błękitną sukieneczkę z zary <3 odwiedzisz? http://huncwoci-uroczyscie-przysiegam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja kocham letnie zakupy. Mam troche rzeczy na oku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog :P
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie bezchmurne niebo jest :D







    Zapraszam do mnie: http://juulyblog.blogspot.com/
    Może jak się spodoba to zaobserwujesz? Będzie mi baaardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już byłam na letnich zakupach, ale na pewno jeszcze i tak się na nie wybiorę ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Kod zniżkowy do sklepu Born Pretty na cały dział Hair&Salon Decoration oraz Jewelry&Accessories: NGAT10

* Odwiedzam blogi każdego obserwującego i komentującego, następnie odwdzięczam się tym samym.
* Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
* Nie odpowiadam na LBA, ale dziękuję za nominacje.:)
* Każdy komentarz daje mi dużo radości.

.widget img {border:none !important;}